پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت بازاريابي خدمات
9362
5,000 تومان
.zip
391 کیلوبایت
توضیحات:
پاورپوینت بازاريابي خدمات
فرمت فایل : پاورپوینت
قابل ویرایش
تعداد اسلایدها : 60 اسلاید

فهرست مطالب:
مقدمه
تعريف بازاريابي
ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات
آمخته هاي بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت
گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان از سازمان‌های خدماتی
عوامل و عناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات و ویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع

بخشی از اسلایدها :
تعريف بازاريابي
“تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“
انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.
“تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“
فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.
مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.
فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد و گروه ها از طريق توليد و مبادله كالا و یا خدمات با يكديگر به امر تأمین نياز ها و خواسته ها اقدام مي كنند.
مقدمه
تفكر اول:
بازاريابي خدمات به جهت ماهيت اصلي اش موضوع ويژه ايست و بيشتر امور بازاريابي عادي بصورت مستقيم در آن قابل بكارگيري نيست.
تفكر دوم:
بازاريابي خدمات جداي از اصول اساسي بازاريابي در بخش وسيعي با ويژگيهاي خاص از يك صنعت تعيين مي گردد از این ‌رو عموميت دادن به بخش محدودي بين بازاريابي خدمات و بازاريابي كالاها امكان پذير است.
تفكر سوم:
بازاريابي خدمات صرفاً يك كاربرد از اصول اساسي بازاريابي است و نه يك موضوع متمايز.
ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات:
1- غيرملموس بودن
2- غير قابل تفكيك بودن
3- غير همگن بودن(متغير بودن)
4- غير قابل ذخيره بودن

1397/8/24 - وبدیکو